Previne si vindeca bolile de inima

Desi datele medicale arata care ar fi dieta ideala pentru a evita bolile cronice din ziua de asta, sub influenta financiara a companiilor care vand aceste produse, rezultatele din studii nu devin recomandari.
Traim intr-o societate capitalista unde banii dicteaza prin interese comerciale puternice si nu stiinta.
Motivul invocat pentru care aceste date nu fac parte din recomandarile organizatiilor de sanatate este ca populatia nu ar putea mentine recomandari si ar fi frustrati. Dar aceasta decizie ar trebui sa fie a fiecarei persoane.

„Nu inteleg de ce a recomanda o dieta bazata pe planta fara carne si produse animale este considerata drastica, dar in acelasti timp este considerat medical acceptabil sa macelaresti oamenii prin operatii”. Dean Ornish

De multe ori in timpul operatiilor pe inima pacientii sufera atacuri de inima si alte complicatii, iar unii chiar mor.

Dieta recomanda de Dr Esselstyn

Mentinearea nivelului de colesterol sub 150 mg/dl si sub 80 mg/dl a LDL – dar doar provenit dintr-o dieta bazata pe plante care poate furniza necesarul de vitamina C. Cei care obtin aceste niveluri cu statine nu benefiaza de aceleasi rezultate protectoare.

Populatiile care mentin un nivel al colesterolului sub 150 mg/dl. Acestea consuma 10% din calorii din grasimi. In general acestea provin doar din plante. Este imposibil sa ai o dieta formata din carne, lactate, oua, peste etc produse de origine animale care sunt bogate in grasimi saturate si sa mentii un nivel de doar 10% din calorii din grasimi.
Studiul China, cel mai mare studiu realizat pe analiza dietei populatie arata clar ca cei care consuma produse de origine animala au o rata de aparitie a bolilor mult mai ridicata, iar cei ce manaca doar plante aproape inexistente.

Ne place sa mancam alimente dulci sau grase. Creierul ne recompenseaza atunci cand consumam alimente dense caloric ce dau o sansa mai mare la supravietuire.
La fel ca si in cazul drogurilor daca vrem sa ne lasam de consumul unei anumite substante trebuie sa ne abtinem complet. Consumul moderat nu este o solutie.
Dureaza 12 saptamani din momentul in care incetam sa mai consumam grasimi sau zahar procesat pana cand dispare complet dorinta de a le consuma.

Ce putem manca :

  • toate legumele in afara de avocado
  • fasole, linte, naut, mazare
  • cereale integrale si produsele facut din ele gen paste, paine etc atata timp cat contin cereale integrala si nu au ulei adaugat
  • toate fructele
  • in masura mica nuci

Puteti manca oricat de multi doriti. Din cauza ca mancam alimente integrale ce contin fibre, odata ce stomacul se umple apare senzatia de satietate, desi numarul de calorii consumate este relativ mic fata de vechea dieta.
Aproape toata lumea care incearca aceasta dieta pierde in greutate.  Daca consumati preponderent cereale si legume bogate in carbohidrati gen cartofi si mai putin legume exista riscul sa consumati prea multe calorii.

Miscare este benefica : mers, urcat scari in loc de lift, alergat usor, ridicat de greutati – toate au efecte benefice asupra sanatatii si imunitatii – previn bolile de inima, osteoporoza, Alzheimer, previn cancerul si ne mentin kilogramele sub control.
Ce nu putem manca :

  • carne inclusiv peste si oua
  • lapte si lactate
  • uleiuri animale sau vegetale nici macar ulei de masline
  • sucuri din fructe ( este ok sa manacam fructele cu totul )
  • nuci ( daca nu avem boli de inima putem consuma ocazional nuci )
  • avocado si cocos
  • sare cu moderatie 1 lingurita de sare pe zi maxim
  • macare procesata

Mic dejun: ovaz integral ( preferabil integral si presat nu cel fin ), banane (sau alte fructe) , seminte de in macinate, ceai – apa (lapte de migdale, ovaz – fara grasimi) – bagat la microunde 3-5 minute sau 10 minute in cuptor. Puteti pune miere eventual la final.

Dresing salata : humus [fara tahini – este usor de preparat acasa in cateva minute : 1 cutie de humus, suc de lamaie si ustoroi (praf sau proaspat) date cu mixerul ] si otel balsamic si/sau mustar.

Sandvisuri : lipie libaneza data cu humus si un mix de legume proaspete (ardei, varza tocata, castraveti, salata, patrunjel etc), fasole, orez, ciuperci coapte, brocoli fiert, etc. Eventual puteti sa-l puneti la cuptor 5-10 minute.

Supe de legume

Cina: 1 cutie de fasole spalata si incalzita si orez integral. Topping: rosii tocate sau sos de rosii, ceapa tocata, porumb fiert, ardei tocati, salsa. Puneti legumele fiecare intr-un vas. Puneti orez in farfurie si adaugati ce combinatie de topping vreti si apoi salsa/tamari.
Folositi resturile ramase pentru o salata ziua urmatoare.

Cartofi spalati si copti in cuptor ~40 minute – 1 ora. Puneti mai multi decat veti consuma intrucat sunt utili pentru ai adauga la diverse.

Carti :

Prevent and reverse hearth disease – Caldwell Esselstyn
The China Study – T Colin Campbell:

YOUTUBE: Making Heart Attacks History: Caldwell Esselstyn at TEDxCambridge 2011

Consumul de carbohidrati simplu este rezultatul unor zone de pe glob unde bolile moderne ca bolile de inima, diabetul erau inexistente. Zone rurale unde se consuma fie o varietate de cartofi in mexic sau orez alb in china si eventual ocazional mici cantatiti de produse animale.
Dar odata cu „modernizarea” lor si introducerea dietei vestice bogata in produse de origine animala – aceste zone au capatat acelasi nivel de boli cronice ca si in restul tarilor ce aveau deja dieta vestica.

YOUTUBE: If White Rice is Linked to Diabetes, What About China?

Colesterolul si bolile de inima

Colesterolul nu este grasime, ci sunt proteine care transporta grasime prin corp. HDL (high density lipo-protein).
Rolul colesterolului este de a vindeca rani interne din corp. Atunci cand apare inflamatia in vasele de sange cauzata de mici rupturi ale vaselor de sange – fiindca nu mai sunt suficient de elastice, colesterolul functioneaza ca un pansament care umple ruptura.
Un nivel de colesterol scazut nu este neaparat benefic, studiile statistice arata ca cei cu boli de inima si colesterol scazut au o rata de mortalitate mult mai mare.

Cauza de baza este inflamatia si aceasta poate fi produsa de o infectie sau mai comun de oxidarea interiorului vaselor de sange din cauza unui nivel prea ridicat de zahar in sange.
Motivul care corpul foloseste placa formata din colesterol si calciu pentru a repara fisurile din artere este o deficienta de colagen – materiarul din care sunt formate vasele de sange, din lipsa vitaminei C fara de care nu poate produce colagenul necesar.

De ce animalele nu fac atacuri de inima, dar oamenii da ? Pentru ca animalele (cu cateva mici exceptii) pot sintetiza vitamina c in ficat, si o fac in cantitati foarte mari, in special atunci cand sunt ranite sau sub stres.

Colesterolul ridicat nu este cauza reală a bolilor de inimă. Ursii, de exemplu, au un nivel mediu de colesterol de 400 miligrame pe decilitru de sânge, dar nu suferă atacuri de inimă. De ce? Potrivit dr. Rath, aceasta se datorează faptului că ursii produc cantități mari de vitamina C, care optimizează producția de colagen și asigură o stabilitate maximă a pereților arteriali.
Dr. Rath identifica adevarata cauza a bolilor de inima ca o deficienta de vitamina C si alte substante nutritive esentiale in celulele care compun inima si arterele coronare, nu colesterol ridicat. Odată ce peretele arterei este slăbit, organismul răspunde prin producerea de exces de colesterol în ficat și depunerea acestuia în artera rănită. Dacă acest proces continuă fără intervenția nutrițională, acumularea de grăsimi în artere va duce în cele din urmă la ateroscleroza, adica infundarea vaselor de sange si blocarea functionarii norale a inimii.

O scanare computer tomograf cardiacă pentru calciu coronarian este un mod neinvaziv de obținere a informațiilor despre prezența, localizarea și extinderea plăcii calcifiate în arterele coronare si un test ce ofera informatii mult mai valoroase despre starea sistemului circulator decat nivelul colesterolului. Un alt nume pentru acest test este scorarea calciului arterei coronare.

Dr. Rath oferă chiar dovada clinică completa cu scanneri Ultrafast CT ale arterelor pacientului a inversării naturale a depozitelor aterosclerotice, fără angioplastie sau chirurgie by-pass.

https://www.paulingtherapystore.com/heart-technology-retail-heart-tech-p29.php


Statinele sunt o solutie de compromis. Daca continui sa ai o alimentatie care favorizeaza inflamatia si deficitul de nutrienti, va favoriza aparitia leziunilor repetate si dese in vasele de sange si de „carpirea” acestora cu colesterol.
In loc de o solutie de urgenta, statinele devin ceva folosit zilnic.
Acest lucru duce in timp, in functie de cat de mult si des mancam alimente care sustin inflamatia si sunt deficitare in nutrienti, la blocarea arterelor si vaselor de sange.
In momentul cand aceste depuneri cresc in dimensiune si la un efort ridicat se desprind duc la atacul de inima, in care o artera se blocheaza.

Reduceti colesterolul natural

Companie ce produce suplimente fără aditivi
Combinatie de plante formulat de un doctor
Orez roșu cu drojdie RYR-VA
Niacină
Potența clinică
Produs in SUA
Fără Stearat de Magneziu
Formula vegetariana


Toate review-urile de pe iherb sunt pozitive, toti cei care lau folosit au vazut imbunatatiri ale nivelului colesterolului.
Click aici sau pe imagine pentru produs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.